خانه » طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

محتوا پنهان

طراحی سایت فروشگاهی برای ارائه و تبلیغات یا فروش کالا و خدمات در اینترنت بسیار مناسب است. در این مقاله به بررسی مختصری از سایت های فروشگاهی می پردازیم و دلایل تشخیص سایت معمولی و فروشگاهی را بیان می کنیم.

نکاتی کلیدی در طراحی سایت فروشگاهی

با ایجاد وب سایت فروشگاهی، این امکان را دارید که خدمات و محصولات خود را بر اساس دسته بندی، در جداول و لیست های مناسب سازماندهی کنید و اقدام به فروش یا ارائه آنها کنید. سایت فروشگاه باید با ایده خریداران ساده، بسیار زیبا و جذاب مطابقت داشته باشد و بازدیدکنندگان بتوانند در کمترین زمان ممکن حداکثر تعداد محصولات را مشاهده کرده و از ظاهر سایت خسته نشوند. امکان خرید و فروش کالا در این سایت ها باید به گونه ای باشد که تبادل به راحتی انجام شود.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی به عملکرد آن بستگی دارد. اصولاً در تمامی پروژه های طراحی وب، استاندارد تخمین هزینه، تعداد افرادی است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی یا طراحی سایت وقت می گذارند، بنابراین هر چه فروشگاه اینترنتی فنی و حرفه ای تر باشد، نیاز به اتصال بیشتری به آن دارد. سیستم های مختلف را در اختیار مصرف کنندگان و مدیران قرار می دهد.گزارش های مختلف بدیهی است که تعداد افراد برای طراحی نیاز به زمان بیشتری دارد، بنابراین هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی بیشتر خواهد بود.

طراحی سایت فروشگاهی مناسب چه اشخاصی است

سایت های فروشگاهی دیزاین برای تمامی افرادی که در زمینه فروش کالا یا خدمات فعالیت دارند، از کسب و کارهای بزرگ گرفته تا کسب و کارهای کوچک می توانند از این سایت ها استفاده کرده و کسب و کار خود را گسترش دهند. نکته جالبی که در مرور اینترنت با آن مواجه می‌شویم این است که بسیاری از افراد حتی ابتدا سایت فروشگاهی راه‌اندازی می‌کنند و سپس سایت را گسترش می‌دهند و فروشگاه‌ها و انبارهایی برای خود ایجاد می‌کنند و در حال حاضر یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین به حساب می‌آیند.

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت ها چیست؟

طراحی وب سایت فروشگاهی از نظر طراحی با فروشگاه های نخبه تفاوتی ندارد. بنابراین، صفحه اصلی یک سایت فروشگاهی، مانند ویترین فروشگاه، مجموعه ای از بهترین محصولات و کالاها را در خود جای داده و هنگام مشاهده آن، نمای کلی از تمامی محصولات موجود در سایت را نشان می دهد. یکی از تفاوت های سایت های فروشگاهی دیگر با سایت های دیگر نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی است. سایت های فروشگاهی باید مدیریت شوند تا بتوان به راحتی تغییرات را ایجاد کرد.

یک فروشگاه اینترنتی عالی، یک فروش عالی

با ظهور بستر خرید آنلاین و تمایل روزافزون مشتریان به این سبک از سفارش‌ها، حضور پر جنب و جوش فروشندگان کالا در محیط مجازی به امری مهم تبدیل شده است. عوامل زیادی وجود دارد که یک سایت فروشگاهی را “خوب” می کند. طراحی فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که حس امنیت در خرید و اعتماد را به کاربر القا کند و همچنین او را به مشتری دائمی تبدیل کند.

همیشه اولین بازدید مشتری از فروشگاه و همچنین نحوه استقبال از آنها، نقش مهمی در تصمیم خرید آنها دارد. در فروشگاه اینترنتی هم همینطور است. این سایت که بر اساس اصول روانشناسی خرید، تصاویر بصری مناسب و استراتژی فروش دقیق طراحی شده است، مانند یک فروشنده آنلاین حرفه ای و آگاه برای شما عمل می کند.

معرفی و امکان معرفی محصولات

یکی دیگر از جذابیت هایی که طراحی سایت فروشگاهی می تواند داشته باشد امکانات متنوعی است که با توجه به نیاز صاحب سایت در آن گنجانده شده است. این ویژگی ها مانند امکان مقایسه کالاها و خدمات، نقد و بررسی، تخفیف های ویژه روزانه و گارانتی مناسب و دریافت بازخورد از خریداران در مورد کالا، می تواند برای بازدیدکنندگان بسیار جذاب باشد.

طبیعتا یکی از اصول اولیه ای که دغدغه مدیران متقاضی طراحی سایت فروشگاهی و همچنین بازدیدکنندگان را دارد جلب اعتماد به فضای مجازی و گرفتار نشدن در دام کلاهبرداران سایبری است.

یکی از مهمترین راهکارهای رفع این مشکل دریافت نماد اعتماد الکترونیکی است که علامت دیجیتالی است که توسط وزارت صنعت و معدن برای فروشگاه هایی که اصول کلی مشخص شده توسط این وزارتخانه را رعایت کرده اند صادر می شود.

نظر مشتری برای طراحی سایت فروشگاهی

با توجه به اهمیت این نماد، بنا به درخواست مشتری، سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشند.

طراحی یک فروشگاه اینترنتی مانند ایجاد یک فروشگاه اینترنتی است. چیدمان سایت فروشگاه باید به اندازه چیدمان قفسه های فروشگاه و محل قرارگیری محصولات مهم باشد.

کاربران پس از ورود به سایت فروشگاه اینترنتی، محصولات و خدمات ارائه شده را مشاهده خواهند کرد. پس از انتخاب محصولات و قرار دادن آنها در سبد خرید، فاکتوری برای پرداخت در اختیار کاربر قرار می گیرد و به درگاه پرداخت آنلاین هدایت می شود.

 

8ss، سلیقه خریداران آنلاین را میشناسد

درک 8ss از روش های طراحی سایت فروشگاهی و آشنایی با تمامی جوانب و چالش های کسب و کار آنلاین، این مجموعه را به انتخابی استراتژیک و بی نظیر برای طراحی سایت فروشگاهی آنلاین تبدیل کرده است. در 8ss با سالها تجربه حرفه ای طراحی سایت فروشگاهی و پشتیبانی کارشناسان تحلیل رفتار خریدار آنلاین، شما را برای ارتقای رتبه فروش و کسب موفقیت در این زمینه همراهی خواهیم کرد.

8ss می تواند به شما کمک کند تا در طول جلسات مشاوره تخصصی با خیال راحت و مطمئن وارد این عرصه شوید. اولین نقطه تماس مشتری با شما وب سایت شماست.

سایت فروشگاهی

بنابراین، برای ساختن کیفیت کسب و کار خود، القای کیفیت به کاربران و تبدیل آنها به مشتریان دائمی، باید به طور کامل روی این حوزه تمرکز کنید. البته موفقیت کامل در این مسیر مستلزم استفاده از فناوری های مختلف در تخصص تیم بازاریابی دیجیتال 8ss است. بنابراین مسیری روشن و هدفمند را در دنیای آنلاین برای شما ترسیم خواهیم کرد.

وب سایت فروشگاه به سرعت توسعه یافته است و استانداردهای UI و UX آن به طور مداوم بهینه شده است. 8ss نیز این مشکل را به طور کامل کنترل می کند و همواره آخرین امکانات وب سایت فروشگاه را برای افزایش فروش سفارش های دریافتی اعمال می کند. در زیر به طور خلاصه به معرفی چند استاندارد برای طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم:

پروموشن ها در صفحه اول

صفحه اول وب سایت فروشگاه رابط اصلی است. پیشنهادات ویژه، تخفیف ها، جشنواره های فروش و … باید در فضایی جذاب و یکپارچه به بازدیدکنندگان ارائه شود. به این ترتیب کاربران با لیست جذابی از محصولات مواجه می شوند و کسانی که پیشنهادات را برای خود مناسب می دانند، خرید خوشایندی را تجربه می کنند.

محصولات مرتبط و پیشنهادی

صفحه اصلی یک فروشگاه، ویترین اصلی آن است. پیشنهادات ویژه، تخفیف ها، جشنواره های فروش و … در چارچوبی جذاب و استاندارد به بازدیدکنندگان ارائه شود. بنابراین کاربران با منوی محصول جذابی مواجه می شوند و کسانی که پیشنهادات را برای خود مناسب می دانند از خرید لذت می برند.

نکات طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی مانند چیدمان قفسه های فروشگاه است. چگونه محصولات و خدمات خود را به بهترین نحو به کاربران نشان دهیم. استفاده از کاتالوگ محصولات و نماهای گرافیکی نفیس برای بیان ویژگی ها، قیمت ها و حتی مقایسه با سایر محصولات مشابه بسیار موثر خواهد بود.

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

با گذشت زمان و پیشرفت مستمر تکنولوژی و دنیای اینترنت، افراد به تدریج از اینترنت و دنیای تکنولوژیک برای تکمیل بیشتر کارها استفاده می کنند. و چون زمان کافی برای انجام کارهایی مانند خرید ندارند معمولا وسایل مورد نیاز خود را سفارش می دهند و از طریق اینترنت و با استفاده از طراحی سایت های اینترنتی خرید آنلاین می کنند.

مزایا طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی

  • کاهش هزینه
  • در دسترس بودن فروشگاه 24 ساعته
  •  انعطاف پذیری بیشتری دارد
  •  دسترسی آسان
  •  فروش و شناخت در جهان.

قابلیت جستجو و فیلتر کردن محصولات

هر محصول دارای مشخصات زیادی مانند دسته، رنگ، ابعاد، وزن و غیره است که ممکن است یکسان یا چندین محصول متفاوت باشد. اینکه کاربر به راحتی می تواند کالای مورد نظر خود را از بین هزاران محصول پیدا کند به دلیل قابلیت جستجو و فیلتر کارآمد محصول است. 8ss دارای کادر جستجوی قدرتمندی در طراحی سایت فروشگاهی است تا خریداران بتوانند به سرعت و به راحتی محصول یا محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند.

جزئیات محصولات

قسمت جزئیات محصول در واقع خواندنی ترین قسمت سایت فروشگاه است. نحوه ارائه مشخصات محصول نقش مهمی در جایگاه سایت فروشگاهی در موتورهای جستجو مانند گوگل دارد. در این قسمت علاوه بر اطلاعات فنی محصول، می توانید اطلاعاتی مانند نحوه استفاده از محصول، نحوه ساخت محصول و نحوه تعمیر آن در صورت عدم ایجاد محتوای موثر را منتشر کنید. بازاریابی برای سایت فروشگاه شما

روش های پرداخت متنوع

علاوه بر تسهیل در فرآیند خرید، می توانید با ارائه انواع روش های پرداخت اعم از آنلاین، حضوری و پرداخت به کاربران اعتماد خریداران خود را جلب کنید. بنابراین 8ss بستری را برای طراحی سایت های فروشگاهی آنلاین فراهم می کند تا کاربران بتوانند با حداقل تراکنش به پرداخت آنلاین و دریافت کالا اقدام کنند. سیستم پرداخت فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط 8ss قابلیت اتصال به درگاه های تمامی بانک ها و سیستم های پرداخت را دارد.

نظرات کاربران

یکی از راه های افزایش اعتبار سایت فروشگاهی، و طراحی سایت در کرج امتیاز دادن به نظرات کاربران در مورد محصول است. مکالمات بین کاربران صفحات مرتبط را به روز نگه می دارد و موقعیت خود را در گوگل حفظ می کند. فعالیت قسمت نظرات تاثیر بسزایی در دسترسی کاربر به سایت فروشگاه دارد.

سبد خرید داینامیک

سبد خرید یکی از پرکاربردترین قسمت های وب سایت فروشگاهی است. کاربران باید بتوانند به راحتی اقلامی را به سبد خرید خود حذف یا اضافه کنند و مشخصات طراحی ساییت خدماتی آنها را ویرایش کنند. علاوه بر این بررسی هزینه نهایی فاکتور، تخفیف اعمال شده و … از مواردی است که در سبد خرید یک وب سایت فروشگاهی خوب باید در نظر گرفته شود.

گزینه های نحوه ارسال

هرچه راه های بیشتری بتوانید یک محصول را برای کاربر ارسال کنید، احتمال فروش آن بیشتر می شود. همچنین 8ss با در نظر گرفتن هزینه های ارسال مربوطه، روش های مختلف دریافت کالا را در طراحی سایت فروشگاه پیاده سازی می کند. همچنین می توانید روش های ارسال رایگان و زمان بندی ارسال را در این سیستم فعال کنید.

روش اول پرداخت در محل

با ایجاد این ویژگی می توانید مشتریان زیادی را به وب سایت خود جذب کنید تا محصولات طراحی ساییت آموزشی  را از نزدیک مشاهده کنند و با خیال راحت در محل خرید و پرداخت کنند، زیرا اگر فقط پرداخت آنلاین داشته باشید، همه نمی توانند به راحتی به فروشگاه شما اعتماد کنند.

روش دوم پرداخت اینترنتی و آنلاین

در این روش مشتریان باید قبل از دریافت محصولات خود فاکتور را پرداخت کنند.

جلب اعتماد کاربران در طراحی سایت فروشگاهی

برنامه‌های ویژه را به دسته‌هایی مانند فعالیت‌های تأیید مجوز طراحی سایت تقسیم کنید، بنابراین اگر یافتن الهام در زیرمجموعه کوچکی از تعاملات یا جریان‌ها بهترین نتایج را به شما می‌دهد، طراحی سایت موبایل متمرکز است. در حالی که بسیاری از طرح‌ها و باگ‌ها در برنامه‌های بومی وجود دارند، همه ما می‌دانیم که امروزه وب‌سایت‌های تلفن همراه تقریباً بومی هستند، بنابراین ترسیم یک قالب صفحه وب تلفن همراه از اینجا عالی است.

تمرکز اصلی در محتواهای سایت های فروشگاهی در چیست؟

در واقع، محتوایی در سایت های فروشگاهی وجود دارد که هر کدام بر روی جنبه ای از محبوب خود تمرکز می کنند. سوالی که باید در نظر گرفت این است که آیا ساختار محتوای متمرکزی برای سایت های فروشگاهی وجود دارد یا خیر، آیا این ساختار برای همه شرکت های طراحی سایت رایج و یکسان است یا هر کدام بسته به طرز فکر حاکم، ساختار خاص خود را دارند؟ برای درک بهتر این موضوع، اجازه دهید به این سوالات پاسخ دهیم.

در واقع محتوای سایت‌های مختلف بر چندین جنبه متمرکز است و ما محور اصلی این محتوا را در سایت‌های فروشگاهی بیان می‌کنیم یا به عبارتی باید گفت که بیشتر مطالب سایت‌های فروشگاهی در چند قالب است:

سهولت فروش کالا و راحتی سفارش آنلاین در کمترین زمان ممکن.

به روز رسانی منظم و به موقع اخبار سایت، تبلیغات، تبلیغات و محصولات.

معرفی سازمان، مدیریت یا شرکت مبدا، قوانین و مقررات حاکم بر فرآیند فروش و مجوزهای …

به راحتی با مشتری در سایت ارتباط برقرار کنید و از پشتیبانی کامل لذت ببرید.

ارائه محصولات با توجه به ترجیحات خرید مشتریان.

طراحی فروشگاه اینترنتی در 8ss

تیم طراحی سایت 8ss با در نظر گرفتن استانداردها و متدهای روز دنیا در طراحی سایت، سئو محتوا و بهینه سازی برای ارتقای جایگاه سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو، سایتی در خور آنها و اعتبار برند شما برای طراحی کسب و کارتان که انجام می دهید. . سایتی که مخاطبان شما را به طرفداران تبدیل می کند.

آیا صرف طراحی حرفه ای سایت فروشگاهی، موفقیت آن را تضمین می کند؟

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای پیش نیاز موفقیت است اما کافی نیست! در واقع طراحی

این سایت مانند لحظه ای است که یک خریدار وارد یک فروشگاه می شود. اگر این ورودی عالی باشد، ممکن است باعث جستجو شود.

مشتری را در سایت جوی کنید و او را جذب کنید، اما باید عوامل دیگری برای خرید وجود داشته باشد.

هدایت می کند.

فاکتورهای لازم در طراحی سایت فروشگاهی:

برخی افراد فکر می کنند که هر چه سایت فروشگاهی شلوغ تر باشد، محصولات کاملتر و

سرویس سایت یک سایت تنهایی است که نمایندگی می کند

سفارش شماست، بیشتر جذب مخاطب می شود.

در سایت های فروشگاهی :

رنگ پس زمینه یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید در نظر بگیرید. ترکیب رنگ متن و ص

Q پس زمینه نباید چشم را تحریک کند. مشتریان اگر از ترکیب رنگ صحیح استفاده نمی کنند

او نمی خواهد از وب سایت شما بازدید کند. مشاور طراحی وب سایت مبتنی بر تجربه

او می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

اطلاعات مهم:

باید در دسترس باشد. صفحه محصول شامل تمام اطلاعاتی است در طراحی سایت شرکتی  که یک خریدار برای تصمیم گیری اولیه نیاز دارد.

آنها باید در طبقه بالا و در معرض دید باشند. مشتری نیازی به دیدن اطلاعات کاربردی ندارد

دنبالش بگرد. پرداخت باید ساده باشد و هیچ پاپ آپی در صفحه پرداخت نمایش داده نشود.

استفاده از تصاویر واقعی:

و کیفیت از دیگر نکاتی است که در طراحی فروشگاه می توان به آن توجه کرد

اعتماد و موفقیت وب سایت را تحت تأثیر قرار دهید. عکس محصولی که در وب سایت قرار می دهید باید از آن باشد

همان محصولی که قرار است بفروشید، نه عکس شما در جای دیگر

شما حذف شده اید. تصاویر واقعی اعتماد خریدار را ایجاد می کند. عکس محصول باید

از این طریق می توان آن را بزرگ کرد.

ویژگی طراحی سایت فروشگاهی

  • در آینده امکان توسعه عملکردهای وب سایت وجود خواهد داشت.
  • امکان مدیریت دسته بندی های مرتبط با فروشگاه
  • مدیریت تولید
  • زمینه های خاص محصول
  • گالری تصاویر محصول
  • امکان اظهار نظر در مورد هر محصول
  • منوی مدیریت اطلاعات وب سایت
  • نسخه ریسپانسیو سازگار با سایت موبایل
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • امنیت وب سایت
  • بخش مدیریت سفارشات کاربران
  • سیستم تخفیف و کوپن
  • سامانه سبد خرید برای سفارش کالا
  • درگاه پرداخت آنلاین برای مشتریان
  • آموزش کارفرما برای کاربر پنل
  • 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته به مدت یک سال پشتیبانی کنید
  • سیستم نمایش اسلاید و مدیریت
  • عضویت و ورود کاربر به سایت
  • مشخصات کاربر
  • مشاهده لیست و وضعیت خریدهای انجام شده توسط کاربر
  • بخش مقالات در سایت
  • برای تماس با ما
  • جدیدترین محصولات
  • محصولات پربازدید
  • مهمترین محصولات
  • لیست محصولات را مرتب کنید
  • جستجوی محصول
  • سیستم رای گیری محصول
  • داشبورد مدیریت سایت برای مدیریت تمام عناصر
  • سیستم موجودی
  • امکان درج عبارات کلیدی و توضیحات
  • طراحی سایت مطابق با اصول و استانداردهای سئو و بهینه سازی سایت انجام خواهد شد.
  • امکان تعریف روش های مختلف پرداخت وجود خواهد داشت.
  • امکان تعریف روش های تحویل.
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی
5/5 - (5 امتیاز)