سئو سایت در کرج

سئو سایت در کرج

سئو سایت در کرج یا بهینه سازی موتور جستجو اصطلاحی است که برای توصیف روش ها و تکنیک ها برای بهینه سازی وب سایت برای نمایش بهتر نتایج جستجو استفاده می شود. این شیوه ها معمولاً براساس قوانین و بهترین شیوه های ارائه شده توسط موتورهای جستجوگر اصلی مانند Google ، Bing ، Yahoo! سایر موتورهای جستجوگر بزرگ ، دستورالعمل های بیشتر موتورهای جستجوگر بزرگ بسیار مشابه هستند.

آنها به طور کلی استفاده از پیوندهای ارگانیک ، محتوای مرتبط و منحصر به فرد ، بحث های واقعی در مورد موضوع را ترویج می کنند و از پیوندها جلوگیری می کنند و محتوای اسپم گزارش شده.

هدف سئو سایت چیست؟

محتوا پنهان

هدف از سئو سایت در کرج بهترین شیوه ها این است که وب سایت ها را به راحتی توسط موتورهای جستجو جستجو کرده و وب سایت ها را به درستی فهرست بندی کنید. وردپرس در حال حاضر یک سیستم مدیریت محتوای عالی برای موتورهای جستجو است ، اما کاربران می توانند با تغییر تنظیمات خاص یا استفاده از لوازم جانبی وردپرس سئو سایت ، وب سایت های وردپرس خود را بهینه کنند.

بهبود سئو سایت در وب سایت فقط باعث می شود که به راحتی توسط موتورهای جستجو به راحتی قابل توجه و به درستی فهرست بندی شود. لازم نیست وب سایت را با شیوه های خوب سئو سایت به درستی داشته باشید تا نتایج بهتر موتور جستجو را بدست آورید یا ترافیک بیشتری کسب کنید. با این حال ، موتورهای جستجو هنوز منبع حیاتی ترافیک برای بسیاری از وب سایت ها هستند ، بنابراین برای وب سایت های آنها مهم است که این دستورالعمل های سئو سایت را دنبال کنند.

برخی از مواردی که ممکن است سئو سایت شما  را تحت تأثیر قرار دهد عبارتند از: عنوان وب سایت (در بیشتر موارد مقاله یا ارسال)

هدف سئو سایت چیست؟
هدف سئو سایت چیست؟

اهمیت سئوی سایت در کرج

موتورهای جستجو معمولاً بزرگترین منبع ترافیک در کرج برای اکثر وب سایت ها هستند.
گوگل و سایر موتورهای جستجو از الگوریتم های پیشرفته برای درک و رتبه بندی صحیح صفحات در نتایج جستجو استفاده می کنند. با این حال، این الگوریتم ها کامل نیستند. آنها هنوز برای درک محتوای آن به کمک شما نیاز دارند.
اگر محتوای شما بهینه نشده باشد، موتورهای جستجو نمی دانند چگونه آن را رتبه بندی کنند. وقتی افراد موضوعاتی را که شما درباره آنها می نویسید جستجو می کنند، وب سایت شما در نتایج جستجو نشان داده نمی شود و تمام آن ترافیک را از دست خواهید داد.
برای همه صاحبان کسب و کار بسیار مهم است که وب سایت خود را برای موتور جستجوی دوستانه قرار دهند تا بتوانند ترافیک جستجوی خود را به حداکثر برسانند.

قیمت گذاری سئو در کرج

در حال حاضر هیچ استاندارد صنعتی برای قیمت گذاری سئو در کرج بین آژانس ها وجود ندارد. این مسئولیت مصرف کننده است که تعیین کند آیا قیمت های ارائه شده توسط مشاوران سئو منصفانه و متناسب با بودجه هستند یا خیر.
بنابراین، ایجاد یک بودجه بر اساس بازگشت سرمایه (ROI) بسیار مهم است. اگر با همه بل و سوت‌ها قراردادهای سئو دارید، باید مطمئن شوید که در پایان روز بیشتر از آنچه پرداخت کرده‌اید درآمد کسب خواهید کرد.
قیمت گذاری سئو در کرج 
قیمت گذاری سئو در کرج
بسته به میزان کاری که باید انجام دهید، بودجه کل از 500 تا 30000 دلار متغیر است.
چهار مدل پرداخت مختلف وجود دارد که اکثر آژانس ها از آنها پیروی می کنند:

1. سئو ماهانه در کرج

اگر آژانسی را روی یک دارنده ماهانه قرار دهید، معمولاً بین 750 تا 5000 دلار در ماه پرداخت می کنید.
تحت نگهدارنده، مشتری یک هزینه ماهانه سئو برای خدمات انتخابی پرداخت می کند، که تمام زمانی را که سئو صرف کمپین می کند را پوشش می دهد.

2. قرارداد قیمت ثابت سئو در کرج

این مدل قیمت گذاری سئو به مشتریان اجازه می دهد تا برای خدماتی که به طور خاص به آن نیاز دارند، پرداخت کنند. این می تواند از آنچه در اینجا فهرست شده است بیشتر باشد و از آژانسی به آژانس دیگر متفاوت است.
اگر روی یک قرارداد با قیمت ثابت کار می کنید، کپی رایتینگ سئو، نوعی بازاریابی محتوا، 15 تا 50 سنت برای هر کلمه اجرا می شود. ممیزی سایت سئو که بر نرخ تبدیل نظارت می کند بسته به اندازه سایت شما می تواند بین 500 تا 7500 دلار هزینه داشته باشد.
ممیزی پروفایل لینک، که سطح ساخت بک لینک مورد نیاز برای انجام را اندازه گیری می کند، می تواند پس انداز شما را از 500 دلار به 7500 دلار کاهش دهد.برای راه اندازی شبکه های اجتماعی، شما بین 500 تا 3000 دلار درآمد دارید.

3. قیمت  سئو بر اساس پروژه در کرج

قیمت گذاری بر اساس پروژه یکی از ساده ترین قراردادها با شرکت های سئو است. اساساً برای خدمات سفارشی مستمر هزینه ثابتی می پردازید.
بسته به سطح خدماتی که درخواست می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که 1000 تا 30000 دلار برای کل پروژه بپردازید. در پایان قرارداد می توانید دوباره مذاکره کنید.

4. دستمزد ساعتی سئو در کرج

دستمزد ساعتی به عنوان هزینه مشاوره در نظر گرفته می شود. مشابه کار با یک وکیل، این شرکت ساعت هایی را که روی استراتژی سئو خود صرف کار می کند، ردیابی می کند.
دیدن دستمزد ساعتی 100 تا 300 دلار در ساعت غیر معمول نیست.
تغییرات زیادی در قیمت های فوق وجود دارد، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که بسته های سئو زیر 750 دلار در ماه باید مراقب باشند.
نکته مهم دیگری که باید در نظر داشت: بهینه سازی موتور جستجو زمان می برد. این یک لحظه نیست. در برخی موارد، بازگرداندن پول شما ممکن است تا 6 ماه طول بکشد.

چه عواملی بر هزینه خدمات سئو تأثیر می گذارد؟

قیمت خدمات سئو یک سازمان به ترکیبی از عوامل بستگی دارد.
اول اینکه یک آژانس موفق و با تجربه سئو می تواند هزینه بیشتری از شما دریافت کند. متوسط ​​​​متخصص سئو که کمتر از دو سال در تجارت بوده است 79.37 دلار در ساعت هزینه دارد. این مبلغ 142.50 دلار برای هر کسی است که بیش از یک دهه در تجارت بهینه سازی موتور جستجو بوده است.
ارزش توجه به تخصص یک شرکت معتبر را دارد، اما مطمئن شوید که همیشه چیزی برای نشان دادن در صنعت وجود دارد.آژانس های موفق سئو باید بتوانند مطالعات موردی را با اعداد واقعی ارائه دهند.
شرکت های خوب سئو نیز مشهور خواهند بود. بررسی ها را ببینید یا به دنبال برندگان صنعت باشید.
دوم، هنگامی که برای اولین بار برای یک آژانس ثبت نام می کنید، آنها اغلب با انجام ممیزی SEO برای ارزیابی وضعیت فعلی وب سایت شما شروع می کنند. هر چه بیشتر به کار نیاز داشته باشید، هزینه بیشتری خواهید پرداخت.
محدوده پروژه سئو نیز مهم است. آیا وب سایت شما هزاران صفحه دارد (معمولاً برای سایت های تجارت الکترونیک) یا فقط تعداد کمی؟ چقدر محتوای جدید می خواهید ایجاد کنید؟
نرخ بهینه سازی موتورهای جستجو به نوع سئو شما بستگی دارد. اگر فقط به دنبال بهینه سازی در صفحه هستید، بسته سئو احتمالا ارزان تر از بسته ای است که حاوی سئو فنی و لینک بیلدینگ است.
در نهایت، صنعت و رقابت شما بر قیمت سئو تأثیر می گذارد. یک موقعیت بسیار رقابتی به این معنی است که پروژه سئو بزرگتر و وقت گیرتر خواهد بود.

سرمایه گزاری بر روی سئو در کرج

هنگام نوشتن چک برای خدمات سرمایه گزاری بر روی سئو در کرج ، مهم است که به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری انجام می دهید که می تواند آینده کل شرکت شما را شکل دهد.
به همین دلیل، شما باید قبل از اولین پرداخت خود، مدل قیمت گذاری سئوی خود و چرایی نیاز به آن را کاملاً درک کنید.
همچنین، اکثر آژانس‌ها باید راه‌های متفاوتی را برای قیمت‌گذاری این خدمات شناسایی کنند و مراقب افرادی باشند که سعی می‌کنند سئو کمتر از 750 دلار در ماه قیمت گذاری کنند.
قرار دادن تمام این اطلاعات در خط مقدم می تواند به شما کمک کند آموزش سئوی خود را بودجه بندی کنید و اطمینان حاصل کنید که کمپین های بهینه سازی موتور جستجو شما در طولانی مدت سودآور هستند…

چگونه نوشته های وبلاگ سئو سایت بهینه کنید؟

با بهینه سازی پست های سئو سایت ، می توانید رتبه بندی موتور جستجوی خود را بهبود بخشید و ترافیک بیشتری را به صفحه وردپرس خود جذب کنید.در این مقاله ، ما بهترین نکات سئو سایت خود را به اشتراک خواهیم گذاشت که به شما در بهینه سازی ارسال در وبلاگ برای سئو سایت به عنوان یک حرفه ای کمک می کند. این نکاتی است که ما در وبلاگ خود استفاده می کنیم و میلیون ها موتور جستجو را به خود جلب می کنیم.

ادامه مطلب
افزایش فروش طراحی سایت در کرج

نکات آموزشی سئو سایت در کرج

بهینه سازی پست های وبلاگ سئو سایت شما به شما کمک می کند نکات سئو سایت در کرج تا از موتورهای جستجو به وب سایت وردپرس خود ترافیک بیشتری کسب کنید.

از آنجا که موتورهای جستجو اغلب بزرگترین منبع ترافیک در وب سایت ها هستند ، این می تواند برای وبلاگ ، فروشگاه اینترنتی یا وب سایت تجارت کوچک شما بسیار ارزشمند باشد.

اگر به سادگی پست ها را در وبلاگ های خود ارسال کرده و WordPress سئو سایت خود را بهینه نکنید ، پس میزان ترافیکی را که می توانید دریافت کنید و درآمد حاصل از آن را محدود کنید.

با این کار ، لیست بهینه سازی پست وبلاگ ما برای بهینه سازی وبلاگ شما برای سئو سایت به عنوان یک حرفه ای است.

نکات آموزشی سئو سایت در کرج
نکات آموزشی سئو سایت در کرج

1. با کاوش در کلمات کلیدی مناسب ، محتوای خود را برنامه ریزی کنید

بسیاری از مبتدیان فقط از بهترین فرضیات خود برای نوشتن در مورد موضوعاتی که کاربرانشان آنها را علاقه مند می دانند استفاده می کنند.

شما نباید به حدس های نابینا اعتماد کنید ، به خصوص هنگامی که می توانید کلمات کلیدی را جستجو کنید تا دقیقاً بدانید کاربران به دنبال چه چیزی هستند.

تحقیقات کلمه کلیدی تکنیکی است که توسط سازندگان محتوا و سئو سایتسئو سایتسئو سایتسئو سایتسئو سایتسئو سایت استفاده می شود. این به شما کمک می کند تا براساس داده های موتور جستجو ، موضوعاتی را که کاربران شما به آن علاقه مند هستند ، کشف کنید.

سپس می توانید از این کلمات کلیدی برای برنامه ریزی استراتژی محتوای خود استفاده کنید.این تضمین می کند که شما در مورد موضوعاتی که مردم واقعاً به دنبال آن هستند می نویسید ، و این یک راه عالی برای ایجاد مخاطب جذاب است.

توصیه می کنیم از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند SEMRUSH استفاده کنید. آنها داده های کلمات کلیدی عمیق ، تجزیه و تحلیل رقابت ، موقعیت یابی کلمات کلیدی و هزاران ویژگی مفید دیگر را ارائه می دهند.

اگر از Semrush استفاده می کنید ، می خواهید دستیار سئو سایت آنها را بررسی کنید. این به شما کمک می کند LSI و کلمات کلیدی مرتبط ، خوانایی ، لحن زبانی و طول متوسط ​​مقاله را کشف کنید.

برای دستورالعمل های دقیق به راهنمای ما در مورد نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی در پست های پس از پست خود نگاهی بیندازید.

2. کلمات کلیدی معنایی را برای تمرکز کلمه کلیدی پیدا کنید

پس از کاوش در کلمات کلیدی و کشف ایده های کلمات کلیدی ، وقت آن است که یکی از بیشترین حجم جستجو و کمترین رقابت را انتخاب کنید.

این کلمه کلیدی تمرکز شما خواهد بود. این یک اصطلاح جستجو است که احتمالاً کاربران شما برای جستجوی مقاله شما از آن استفاده می کنند.

اگر از همه در یک سئو سایت ، یکی از بهترین مکمل های سئو سایت وردپرس استفاده می کنید ، می توانید کلمه کلیدی را برای تمرکز روی تنظیمات سئو سایت خود در مقاله خود تنظیم کنید. این به شما امکان می دهد تا ببینید که در مقاله خود از چقدر کارآمد استفاده کرده اید.

در مرحله بعد ، شما باید کلمات کلیدی را برای نمایه سازی Latents معنایی (LSI) پیدا کنید. این جستجوهای کلمات کلیدی است که روی شما متمرکز است.

ساده ترین راه برای یافتن آنها ، وارد کردن کلمه کلیدی برای تمرکز بر جستجوی گوگل و رسیدن به پایین تبلیغات است.شما باید بسیاری از این کلمات کلیدی را در محتوای خود قرار دهید تا بتوانید کاملترین محتوای را برای خوانندگان خود داشته باشید.

بسیار مهم است که سعی نکنید آنها را در محتوای خود بگنجانید. این برای کاربران شما عجیب به نظر می رسد ، و موتورهای جستجو در کشف پر کردن کلمات کلیدی بسیار خوب هستند.

ادامه مطلب
ویژگی هاست وردپرس در کرج

برای اطلاعات بیشتر ، می توانید راهنمای کامل ما در مورد نحوه استفاده صحیح از کلمه کلیدی را برای تمرکز مشاهده کنید.

3. یک عنوان پست وبلاگ مؤثر بنویسید

عنوان پست وبلاگ شما برای رتبه بندی جستجو بسیار مهم است.

عنوان یک پست خوب وبلاگ ، مقاله شما را به جستجو مرتبط می کند. مهمتر از همه ، کاربران را ترغیب می کند که هنگام دیدن نتایج جستجو ، روی مقاله شما کلیک کنند.

علاوه بر اضافه کردن کلمه کلیدی خود برای تمرکز ، توصیه می کنیم عنوان خود را جذاب کنید و می توانید کلیک کنید. این امر به این دلیل است که نرخ کلیک ارگانیک شما (CTR) نقش مهمی در سئو سایت دارد.

بهترین راه برای انجام این کار استفاده از یک ابزار تجزیه و تحلیل عناوین است. این عنوان شما را ارزیابی می کند و نکاتی را برای بهبود عناوین شما ارائه می دهد تا آنها را جذاب تر و جذاب تر کند.

Aioseo دارای یک ابزار تجزیه و تحلیل عناوین داخلی است که عنوان شما را ارزیابی می کند و نکاتی را برای بهبود عنوان ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از Analyzer Header در WordPress برای بهبود عناوین سئو سایت نگاهی بیندازید.

4- اتصال داخلی اجازه دهید یک عادت شود

بعد از مدتی وبلاگ نویسی ، محتوای کافی خواهید داشت که کاربران می خواهند بخوانند. با اتصال داخلی ، می توانید خوانندگان جدیدی را برای بررسی پست های مرتبط با قدیمی خود ارسال کنید.پیوندهای داخلی راهی عالی برای ایجاد پیوند متنی بین پست های جدید و قدیمی شما است. همچنین به شما امکان می دهد پیوندهای مربوطه را به مقالات قدیمی خود ارسال کنید.

وردپرس جستجوی پست های قدیمی شما را مستقیماً به ویرایشگر پست تسهیل می کند. به سادگی متنی را که می خواهید به آن وصل کنید انتخاب کرده و روی دکمه اتصال کلیک کنید.

در زیر کلمات مشخص شده شما ، یک پنجره Text Pop -up ظاهر می شود. سپس ، می توانید برای یافتن مقالات قدیمی تر که می خواهید به آنها وصل شوید ، شروع به نوشتن کنید.

برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مبتدی ما در مورد نحوه اضافه کردن پیوندها به وردپرس مراجعه کنید.

لینک سازی مقاله های سایت

ایجاد یک ارتباط داخلی با عادت باعث می شود سئو سایت داخلی شما خوب باشد و مقالات قدیمی شما به دریافت پیوندهای جدید ادامه می دهد.

اگر می خواهید راهی آسان تر برای مدیریت اتصالات داخلی خود به مرور زمان و به راحتی پیوندهای جدیدی به پست های قدیمی اضافه کنید ، توصیه می کنیم از Aioseo استفاده کنید.

شامل یک ویژگی مدیریت لینک منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن پست ، پیوندهایی به محتوای قدیمی و جدید خود اضافه کنید. علاوه بر این ، توصیه های پیوند ، گزارش های پیوند دقیق و موارد دیگر را ارائه می دهد.

برای شروع این افزونه ، به راهنمای ما در مورد چگونگی تنظیم صحیح سئو سایت در یک وردپرس نگاهی بیندازید.

سپس در یک SEO »دستیار پیوند به صفحه کنترل WordPress خود به ALL بروید.

این کنترل پنل “دستیار دستیار دستیار” را نشان می دهد. پیشنهاداتی را برای اطلاعیه های مرتبط ارائه می دهد که می توانید متن را برای استفاده وصل کنید. به سادگی روی دکمه “افزودن اتصال” کلیک کنید و اتصال به طور خودکار به پست شما اضافه می شود.

در اصل ، شما می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید ، اما اگر می خواهید در وقت خود صرفه جویی کنید و تصویر خوبی از اتصالات داخلی و خارجی خود بدست آورید ، استفاده از Aioseo یک انتخاب عالی است.

5. تصاویر و فیلم ها را به پست های وبلاگ خود اضافه کنید

اضافه کردن تصاویر و فیلم ها به پست های وبلاگ ، آنها را برای خوانندگان جذاب تر و جذاب تر می کند. محتوایی که خوانندگان دوست دارند نیز در نتایج جستجو رتبه بالاتری دارند.

می توانید تصاویر سرگرم کننده ، گالری ها را با تصاویر ، تصاویر آموزشی و موارد دیگر اضافه کنید.

به عنوان مثال ، SeedProd انواع مختلفی از تصاویر و تصاویر جذاب را برای تجزیه و تحلیل پست های طولانی تر در وبلاگ اضافه می کند.

هنگام کپی کردن تصاویر باید مراقب باشید. بیشتر مبتدیان تصاویر را از سایت های دیگر برای استفاده کپی می کنند ، که در صورت انجام این کار بدون مجوز مناسب ، می توانند منجر به مشکلات قانونی شوند.

نگران نباشید ، مکان های بسیاری برای یافتن تصاویر بدون مجوز برای استفاده در پست های وبلاگ شما وجود دارد.

همچنین می توانید از عکسهای اصلی خود استفاده کنید یا از یک نرم افزار طراحی وب دیگر مانند Adobe Photoshop یا Canva برای ایجاد عکس های خود استفاده کنید.

پس از اتمام ایجاد تصاویر ، باید مطمئن شوید که سئو سایت های خود را بهینه کرده اید. برای جزئیات بیشتر به راهنمای ما در مورد نحوه بهینه سازی موتورهای جستجو نگاهی بیندازید.

فیلم ها هنوز از تصاویر ستایش می کنند. می توانید با ایجاد اسلایدها ، وبلاگ ها و موارد دیگر ، پست های وبلاگ خود را به فیلم تبدیل کنید.

MonsterInsights فیلم های دستورالعمل را مستقیماً در پست های خود قرار می دهد ، برای کاربرانی که ترجیح می دهند به جای خواندن تماشا کنند.

اگر می خواهید فیلم های حرفه ای بسازید ، بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو را انتخاب کنید.

با این حال ، شما هرگز نباید فیلم ها را مستقیماً در پست های وبلاگ خود بارگذاری کنید. وردپرس برای ارسال ویدیو بهینه نشده است و سرویس میزبانی وردپرس شما نمی تواند آنها را اداره کند.در عوض، توصیه می کنیم ویدیوهای خود را در یک وب سایت میزبان ویدیو مانند YouTube یا Vimeo آپلود کنید. این سایت ها برای میزبانی ویدیوهای شما طراحی شده اند و حتی ممکن است منبع ترافیک اضافی باشند.

برای اطلاعات بیشتر، راهنمای ما در مورد نحوه جاسازی آسان فیلم ها در پست های وبلاگ وردپرس خود را ببینید.

6. توضیحات متا را به پست وبلاگ خود اضافه کنید

Meta Description یک متا تگ HTML است که می توانید به هر صفحه ای اضافه کنید. هدف آن ارائه یک نمای کلی از مقاله شما برای موتورهای جستجو و سایر خزنده ها است.

برخی از کارشناسان سئو سایت معتقدند که تگ توضیحات متا بی ربط است. با این حال، بسیاری دیگر با آن مخالفت خواهند کرد. در WPBeginner، توصیه می کنیم از توضیحات متا برای همه پست های خود استفاده کنید.

توضیحات متا خوب می تواند بیشتر در مورد مقاله توضیح دهد. سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و لینکدین نیز زمانی که پست‌های شما در آن پلتفرم‌ها به اشتراک گذاشته می‌شوند، آن را نشان می‌دهند.

ادامه مطلب
امنیت سایت وردپرس در کرج

حتی می‌توانید متادیتای نمودار باز را به فیس‌بوک اضافه کنید تا وقتی پست شما در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته می‌شود، توضیحات خود را کنترل کنید.

اکنون که می دانید مردم در حال خواندن توضیحات متا شما هستند، می خواهید مطمئن شوید که مفید است.

همچنین می خواهید کلمه کلیدی تمرکز را حداقل یک بار در توضیحات متا خود برای اهداف جستجو ذکر کنید. محدودیت کاراکتر برای توضیحات متا 155 کاراکتر است.

سعی کنید همینطور بمانید، در غیر این صورت توضیحات متای شما 155 کاراکتر کوتاه می شود. همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که به جای استفاده از کلمه کلیدی تمرکز در توضیحات متا، از کلمه کلیدی فوکوس استفاده می‌کنید.

خوشبختانه AIOSEO اضافه کردن توضیحات متا را بسیار آسان می کند.درست در زیر ویرایشگر پست ، فیلدی را مشاهده خواهید کرد که توضیحات شما می تواند اضافه شود.

برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد نحوه اضافه کردن کلمات کلیدی و توضیحات متا به وردپرس نگاه کنید.

7. خواندن مقالات خود را آسان تر کنید

میراث با توجه به موتورهای جستجوگر یک عامل مهم است. مقالاتی که خواندن آنها آسان تر است ، اغلب بالاتر از مقالاتی هستند که تجربه کاربری خوبی را ارائه نمی دهند.

صفحه های رایانه و موبایل هنوز یک بستر خواندن خوبی نیستند.

به همین دلیل است که بیشتر کاربران فقط مقالات را اسکن می کنند. در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد که کاربران کمتر از یک دوم تصمیم می گیرند که در سایت بمانند یا ترک کنند.

این زمان بسیار کوتاهی برای متقاعد کردن کاربر برای ماندن و حرکت است. با بهبود خوانایی خود ، می توانید به سرعت مقاله را در مورد کاربران خود اسکن کنید.

شما می توانید با استفاده از جملات کوتاه تر ، پاراگراف های کوتاه تر ، علائم نگارشی ، عناوین و لیست های نقطه ای ، خوانایی را بهبود بخشید. توصیه می کنیم فضای اطراف متن را اضافه کنید و از تصاویر برای تسهیل خواندن متن چشم استفاده کنید.

اگر از سئو سایت “همه چیز در یک” استفاده می کنید ، به طور خودکار مشکلات خوانایی را تجزیه و تحلیل می کند و شما را در بخش Analytics پیشنهاد می کند.

خواندن مقالات خود را آسان تر کنید
خواندن مقالات خود را آسان تر کنید

همچنین می توانید از ابزارهای گرامری آنلاین به عنوان دستور زبان برای بررسی خطاهای گرامری ، نگارشی و املایی استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد چگونگی افزودن خوانایی بهتر در پست های وردپرس نگاهی بیندازید.

8. برای سازماندهی محتوا از دسته ها و برچسب ها استفاده کنید.

دسته ها و برچسب ها به شما کمک می کنند تا محتوای خود را نه تنها برای خودتان بلکه برای خوانندگان و موتورهای جستجو سازماندهی کنید.مشکل این است که بسیاری از مبتدیان وردپرس اغلب از آنها اشتباه استفاده می کنند.

اگر فکر می کنید وب سایت شما یک کتاب است ، دسته بندی ها محتوا خواهند بود و مارک ها بخش لیست کتاب خواهند بود.

از این دسته ها برای تقسیم محتوای شما به موضوعات اصلی مورد بحث در وبلاگ وردپرس استفاده می شود. از طرف دیگر ، این نشانگرها موضوعاتی هستند که در یک پست وبلاگ فردی مورد بحث قرار می گیرند.

برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مبتدی ما برای استفاده از دسته ها و مارک ها برای حداکثر سود سئو سایت نگاهی بیندازید.

9- هدف انتخاب به عنوان علامت در نتیجه جستجو را داشته باشید

Google در تلاش است تا در اسرع وقت به افرادی که به دنبال پاسخگویی به سؤالات خود هستند کمک کند. به عنوان بخشی از این تلاش ، آنها یک نتیجه برجسته یا جعبه پاسخ را معرفی کردند.

این نتیجه جستجوی مشخص شده است که در بالا ظاهر می شود. Google یک محتوای مقاله اقتباسی ایجاد می کند که بخشی را که الگوریتم های آن معتقدند که به سوال کاربر پاسخ می دهند ، برجسته می کند.

طبق یک بررسی پیشرفته رتبه بندی وب ، زمینه های پاسخ CTR تقریباً 32.3 ٪ را تضمین می کنند. این باعث می شود آنها برای استراتژی شما بسیار مهم باشند.

هیچ مجموعه ای از دستورالعمل های بتونی ارائه شده توسط Google در مورد نحوه دریافت قطعه مشخص وجود ندارد. توصیه آنها این است که محتوای شما را بهبود ببخشید و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مورد نیاز کاربران را ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد نحوه حضور در جعبه پاسخ Google با صفحه وردپرس خود نگاه کنید.

10. پست های جامع در وبلاگ خود

موتورهای جستجو می خواهند مقالاتی را که با جزئیات بسیار کاملاً مضامین را پوشش می دهند ، می خواهند. به همین دلیل از شما خواسته ایم که کلمات کلیدی مربوط به معنایی (کلمات کلیدی LSI) را به عنوان بخشی از فرآیند برنامه ریزی محتوا خود جمع کنید.این کلمات کلیدی مرتبط ایده ای از انواع مختلف جستجوهای کاربر در مورد آن موضوع خاص به شما می دهد. با پوشاندن آن کلمات کلیدی در مقاله خود ، می توانید آن را جامع تر ، آموزنده و مفیدتر کنید.

برای درج این کلمات کلیدی باید از عناوین و زیرنویس ها استفاده کنید و سعی کنید تا آنجا که می توانید زمینه را پوشش دهید.

جدا از کلمات کلیدی LSI ، نکته دیگر برای ایجاد محتوای کامل نوشتن کلمه کلیدی مورد نظر در Google و سپس به “تصویر” است. حباب های موضوعی را با کلمات کلیدی مختلف مشاهده خواهید کرد.

توصیه می کنیم این موارد را هنگام ایجاد محتوای خود اضافه کنید تا محتوای جامع تری داشته باشید.

11. پست های قدیمی را در وبلاگ ها بهینه کنید

بسیاری از مبتدیان تمایل دارند پس از انتشار ، یک پست وبلاگ را فراموش کنند. در واقع ، شما پس از اعلام پست وبلاگ خود ، سئو سایت خود را بهینه نکردید.

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید هنگام انتخاب پست وبلاگ خود به دنبال آن باشید:

  • آن را با خوانندگان به اشتراک بگذارید – محتوای جدید و قدیمی خود را با خوانندگان و مشترکین به اشتراک بگذارید. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد نحوه به اشتراک گذاشتن پست های خود در یک وبلاگ با خوانندگان نگاه کنید.

اضافه کردن پیوندهای داخلی – پس از انتشار پست ، می توانید به مقالات قدیمی مرتبط برگردید و پیوندی به پست وبلاگ جدید خود اضافه کنید. این به مقالات جدید شما متصل می شود و همچنین به کاربران امکان می دهد تا این کار را آسان تر پیدا کنند.

رده بندی های جستجو را دنبال کنید – شما اعلامیه ای از سئو سایت را به تماشای او؟ به توصیه های ما برای بهترین ابزارهای ردیابی کلمه کلیدی سئو سایت نگاهی بیندازید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 16 =